Blogul cu profil politic The Dish, coordonat de editorul şi bloggerul Andrew Sullivan, a atras venituri totale de 791.000 de dolari, în mai puţin de un an, din taxele de acces pentru consultarea nelimitată a conţinutul postat pe acest site.
La zece luni după ce a devenit blog independent, The Dish a reuşit să atragă venituri totale de 791.000 de dolari din taxele percepute pentru accesul la conţinuturile sale, informează gigaom.com. Ţinta financiară pentru întregul an este de 900.000 de dolari.
Andrew Sullivan - care a introdus în luna ianuarie un sistem de taxare a conţinutului publicat pe The Dish, renunţând la publicitate şi sprijinul unor corporaţii - a sperat atunci că va atrage 900.000 de dolari din taxarea accesului nelimitat la conţinutul postat pe acest blog, această sumă fiind suficientă pentru a menţine site-ul funcţional în acest an.
"Am strâns 791.000 de dolari în zece luni. Mai avem două luni să strângem încă 110.000 de dolari. Este o ţintă dificil de atins, pentru că, începând din martie, valoarea medie a veniturilor lunare atrase a fost de 18.000 de dolari", a scris Andrew Sullivan pe blogul său.
El a precizat că o ţintă optimistă a veniturilor pe care le-ar putea înregistra în acest an The Dish este 830.000 de dolari.
Andrew Sullivan consideră că rezultatul financiar atras în acest an de The Dish "nu este rău şi nici fatal" pentru funcţionarea blogului în continuare. El precizează însă că nu primeşte niciun salariu şi nu va avea niciun profit în acest an din blogul său. "Dar nu renunţăm - şi încă vrem să ne atingem ţinta", a spus Andrew Sullivan.
The Dish are 30.880 de abonaţi, care plătesc 19,99 dolari pe an, respectiv 1,99 de dolari pe lună pentru a avea acces nelimitat la conţinutul postat pe acest blog.
The Daily Dish a fost lansat în vara anului 2000 de Andrew Sullivan, fiind unul din primele blogur