Momondo este un motor de cautare pentru bilete de avion, rezervari la hoteluri si servicii rent-a-car, iar compania s-a extins in mai multe piete din Europa, Romania fiind unul dintre locurile unde cresterea se petrece la un nivel sustinut. Din articol puteti afla cum vrea motorul danez de cautare sa devina relevant pentru romani, ce servicii vrea sa mai lanseze si ce diferente de preferinte sunt intre romani si scandinavi atunci cand calatoresc.
Despre momondo, pe scurt
Momondo este un motor de cautare pentru zboruri si destinatii de calatorii creat in Danemarca S-a lansat in 2006, in prezent fiind unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata nord-europeana a motoarelor de cautare pentru calatorii. In estul Europei este insa foarte putin cunoscut, dar compania incearca sa isi faca loc si pe aceste piete. Momondo are cam 7 milioane de utilizatori unici/luna, iar numarul de cautari zilnice este de circa 500.000.
Momondo cauta in peste 700 de site-uri de calatorii, scanand in timp real internetul pentru a compara oferte cu privire la zboruri, hoteluri sau inchirieri auto, facand liste in functie de pret si de preferintele setate de useri.
Copenhaga, baza de operatiuni unde se gasesc toti angajatii
Momondo are 60 de angajati, toti la Copenhaga, iar compania a decis de curand sa faca o schimbare interesanta fiindca angajati erau raspanditi in diverse tari din Europa, dar s-a constatat ca brandul se dezvolta in directii diferite de la tara la tara si nu in directia unitara decisa la centru, astfel ca toti au fost transferati in Copenhaga. "Suntem o companie mica spre medie, deci va dati seama ca nu aveam timp sa stam zilnic doua-trei ore de vorba cu fiecare manager zonal. Asa, toti sunt la Copenhaga si pot merge cand este nevoie in zonele de care se ocupa", a explicat pentru HotNews.ro Kasper Hove, director de