Consumatorii brandurilor de lux sunt invitati la cea de-a doua editie Special Night Out, care va avea loc in seara de 7 noiembrie, in intervalul orar 20:00 - 24:00, in trei dintre punctele centrale ale Bucurestiului - CaleaVictoriei, Calea Dorobantilor, The Grand Avenue, JW Marriott – precum si in zonele din imediata lor apropiere: Piata Romana si zona Unirii.
A doua editie a celui mai mare eveniment din sfera shoppingului de lux din capitala reuneste pana in acest moment 31 de magazine, concentrate in trei dintre punctele centrale ale Bucurestiului - Calea Victoriei, Calea Dorobantilor, The Grand Avenue, JW Marriott – precum si in zonele din imediata lor apropiere: Piata Romana si zona Unirii, continuand astfel initiativa primei editii de a pozitiona Bucurestiul ca destinatie a shoppingului de lux.
Cele 31 de magazine confirmate pana in prezent, vor avea pe 7 noiembrie programul prelungit intre orele 20:00 si 24:00, oferind astfel clientilor posibilitatea de a vedea si achizitiona cele mai recente colectii ale designerilor celebri, in materie de haine si accesorii. In seara evenimentului unele dintre magazine vor avea oferte speciale pentru anumite produse, locatiile partenere fiind usor de recunoscut datorita vitrinelor marcate cu sigla Special Night Out. Lista completa a partenerilor poate fi gasita pe ultima pagina.
Initiativa acestui eveniment a venit din partea brandurilor luxury si a demonstrat, prin prezenta numeroasa a participantilor la ambele editii, ca Bucurestiul este intr-adevar o destinatie a shoppingului de lux:
Cea de-a doua editie “Special Night Out” va beneficia de sprijinul brandului Jaguar, in calitate de masina oficiala. Modelele Jaguar vor fi la dispozitia clientilor pe tot parcursul evenimentului pentru o experienta inedita si confortabila de shopping.
Consumatorii brandurilor de lux sun