Orange, liderul pieţei de telefonie mobilă din România, va lansa în primul trimestru al anului 2014 un magazin de aplicaţii prin intermediul căruia clienţii vor putea cumpăra, cu plata pe factura pentru serviciile de comunicaţii, soft pentru smartphone-uri sau tablete şi îşi va extinde oferta de servicii de cloud şi TV, intrând în acelaşi timp şi pe segmentul de soluţii pentru case inteligente, au declarat oficiali ai grupului francez în cadrul unui eveniment care a avut loc la Paris.
Lansările din România şi din restul ţărilor în care Orange este prezent fac parte din strategia grupului de a ataca noi segmente de business care pot genera o creştere a veniturilor grupului, a spus Stephane Richard, CEO al operatorului.
„Google cu Android şi Apple cu iOS au atras «legiuni» de dezvoltatori care le alimentează magazinele de aplicaţii. Orange va fi inima unui ecosistem în care reţeaua este coloana vertebrală (…) cu 230 de milioane de clienţi şi operaţiunile din peste 30 de ţări, cu reţeaua noastră de parteneri, putem fi chiar şi mai puternici în a le oferi clienţilor servicii inovative“, a spus Richard când a prezentat magazinul de aplicaţii.
În România, magazinul de aplicaţii va fi disponibil în primul trimestru al anului viitor pentru clienţii cu smartphone-uri şi tablete cu platformele Google, Microsoft, Blackberry şi Amazon.
„Doar Apple lipseşte, din motivele pe care le cunoaşteţi. Avantajul acestei soluţii este că utilizatorii nu trebuie să plătească pe loc aplicaţiile cu cardul, ci le vor achita odată cu factura. Ceea ce am observat după lansarea magazinului este o creştere spectaculoasă a achiziţiilor de aplicaţii“, au precizat oficialii Orange. Continuarea pe ZFCorporate
Orange, liderul pieţei de telefonie mobilă din România, va lansa în primul trimestru al anului 2014 un magazin de aplicaţii prin intermediul căruia clien