Cvadriciclul ce replică amplasarea roţilor după colţurile unui romb poate găzdui o singură persoană ce încalecă o şauă centrală. Cu un debut la cea de-a 43-a sesiune a salonului asiatic Tokyo Motor Show 2013 (23 noiembrie- 1 decembrie), Toyota FV2 Concept prezintă o suprafaţă externă ca un ecran de tabletă ori smartphone, cu o proiecţie grafică externă ce se schimbă în funcţie de dispoziţia mentală a şoferului.
Ideea cu exteriorul cameleonic a mai fost testat de fabricantul nipon acum doi ani şi pe conceptul Fun-Vii. O altă cucerire tehnologică este că pe FV2 Concept, Toyota abandonează clasicul volan, ghidon sau manşă în favoarea unui sistem similar cu a vehiculelor Segway ce sunt deplasate doar prin înclinarea şi balansarea corpului pilotului.
Senzorii giroscopici si microprocesoarele determină ca la cea mai mică modificare a poziţiei corpului aceştia interpretează semnalul şi îl trimit în cel mai scurt timp către motoarele electrice, care reacţionează instant, dar într-un mod foarte natural şi progresiv, în care conducatorul nu simte deloc şocuri. Pentru a conduce vehicului Toyota FV2 Concept trebuie să gândeşti ca şi cum ai avea roţi în loc de picioare, pentru că orice înclinare spre înainte va avea ca efect creşterea vitezei de deplasare în faţă. FV2 nu are un sistem de frânare propriu zis, ci este încetinit şi oprit cu ajutorul motoarelor electrice. Pentru a vira trebuie să te înclini în directia dorita, dar nu te aştepta ca cele două roţi laterale să se mişte spre dreapta sau spre stânga, pentru că acest lucru se realizează datorita faptului că motoarele electrice produc o diferenţă de viteză între roţi, în genul şenilelor de tanc.
Dimensiunile acestui studiu de mobilitate urbană sunt minime, adică măsoară 3 metri în lungime şi 1,6 metri lăţime, iar parbrizul generos care se pliază la parcări reduce înălţimea vehiculului de la 1,78 metri în modu