Luminiţa Şerban (39 ani), Adrian Mateescu (37 ani) şi Ştefania Oancea (28 ani), trei fraţi cu o experienţă de mai mulţi ani în domenii precum marketing, publicitate sau organizări de evenimente au pus bazele în 2012 unui mic business cu prăjituri care le aduce încasări de 250.000 de euro.
Ideea businessului Stephany’s a venit de la mezina familiei, Ştefania Oancea, care în concediul de maternitate şi-a descoperit pasiunea pentru prăjituri.
„Am ales acest tip de business în primul rând datorită pasiunii mele pentru cupcakes (brioşe – n.red.) care a electrizat întreaga echipă şi pe cei din jurul meu. Apoi, cererile şi nevoile clienţilor ne-au condus către a realiza gama completă de produse de cofetărie: torturi, modelare în marţipan, patiserie, prăjituri de casă, produse personalizate“, spune Ştefania Oancea, care în prezent se ocupă de activitatea de marketing şi comunicare a firmei Demateo Atelier, cea care deţine businessul Stephany’s şi cofetăria Irina.
Luminiţa Şerban, de profesie profesoară de limba franceză, şi Adrian Mateescu, care şi-a înce-put cariera ca director de vânzări de publicitate, dezvoltă în acelaşi timp şi businessul LaserMaxx (arenă cu jocuri high tech).
Primul pas pentru dezvoltarea businessului cu prăjituri a fost deschiderea în iunie 2012 a unei unităţi în care se vindeau exclusiv cupcakes şi care era situată în zona Dorobanţi din Capitală, unitate în care cei trei fraţi au investit din fonduri proprii 50.000 de euro. După un an de zile au închis această locaţie, însă au menţinut vânzările Stephany’s doar online. Cele mai mari două comenzi primite până acum de Stephany’s au fost de 700 de cupcakes. Dacă luăm în calcul că o astfel de prăjitură costă circa 12 lei, atunci doar o singură comandă a adus încasări de 84.000 lei (19.000 de euro).
Cit