„The coming of age of digital natives”, un studiu realizat recent de GfK România despre generaţia a cărei dezvoltare gravitează în jurul tehnologiei, arată că aceştia preferă produse şi servicii configurabile, personalizate.
„Am studiat generaţia celor născuţi începând din 1990. E vorba de prima generaţie care a crescut cu tehnologia. Ei vor să ia parte la procesul de creare a unui brand, să fie consultaţi. Multe companii se duc în direcţia aceasta, cum ar fi cele din telecom”, a spus Andreea Coca consultant GfK România în cadrul emisiunii ZF Live de vineri, 8 noiembrie.
Studiul a mai arătat că celor din „Generaţia Y” le place să consume informaţie brută pe care s-o poată interpreta în felul lor, sunt nedezlipiţi de dispozitivele prin care ţin legătura cu prietenii, au o atenţie distributivă şi învaţă intuitiv, evitând mereu citirea regulilor şi evită să-şi facă planuri pe termen lung.
„Mărcile ar trebui să lase tinerii să se joace cu produsele lor, să le customizeze”, a mai precizat Andreea Coca la ZF Live.
Ce a mai spus Andreea Coca la ZF Live:
„The coming of age of digital natives”, un studiu realizat recent de GfK România despre generaţia a cărei dezvoltare gravitează în jurul tehnologiei, arată că aceştia preferă produse şi servicii configurabile, personalizate.
„Am studiat generaţia celor născuţi începând din 1990. E vorba de prima generaţie care a crescut cu tehnologia. Ei vor să ia parte la procesul de creare a unui brand, să fie consultaţi. Multe companii se duc în direcţia aceasta, cum ar fi cele din telecom”, a spus Andreea Coca consultant GfK România în cadrul emisiunii ZF Live de vineri, 8 noiembrie.
Studiul a mai arătat că celor din „Generaţia Y” le place să consume informaţie brută pe care s-o poată interpreta în felul lor, sunt nedezlipiţi de dispozitivele prin care ţin legătura cu prietenii, au o atenţi