“Botezul”media al noului X1 Soul de la Allview, primul telefon single sim al companiei, ne-a amintit de lansările auto: o vedetă media ca amfitrion, hostess-e şi un bonus pentru vizitatori-un curs profesionist de fotografiat cu telefonul.
Allview şi-a lansat pe 31 noiembrie cel mai avansat model din ofertă, X1 Soul. Dincolo de caracteristicile aparatului în sine, ne-a interesat modul în care se furnizează un ambalaj de marketing pe o piaţa a gadgeturilor sufocată de noi lansări, îmbunătăţiri, etc. Allview l-a avut ca amfitrion pe George Buhnici, vedeta pro TV care realizează o emisiune zilnică despre gadgeturi (“I like IT”).
Buhnici a prezentat minimalist telefonul, l-a pus în valoare pe directorul de vânzări Allview, a pus umărul la cursivitatea discursului acestuia. Pentru că telefonul proaspăt lansat miza pe calitatea bună a fotografiilor, evenimentul a avut ca invitat un fotograf profesionist (Simion Buia) care a prezentat câteva cadre luate cu acesta, un mini-curs pentru fotografii amatori cu smartphone în dotare şi, inevitabil, o poveste de culoare (“Ce încântat a fost de noul X1 Soul actorul Mitică Popescu, imortalizat întâmplător de Buia şi câştigat imediat în categoria gadgetarilor). Una peste alta, o ambianţă plăcută într-o locaţie din Centrul Vechi al Bucureştiului, fete cu picioare lungi, un curs de fotografie şi o vedetă media-o reţetă care asigură o bună intrare noului produs, cel puţin în vizorul media.
Dacă sunteţi fan al telefoanelor Allview, vestea proastă este că nu veţi putea deveni prea curând acţionar în companie. Deşi isteria gadgeturilor e în plină desfăşurare, compania nu intenţionează să se listeze la bursă în perioada următare ne-a spus Alin Nişcov, directorul său de vânzări. Piaţa gadgeturior ne aminteşte de isteria electrocasnicelor din 2005-2006 şi bula creditelor cu buletinul. Altex, Flanco, Domo au pierdut atunci