Twitter a avut o expunere în mediul online cu 31% mai mare decât Facebook în luna următoare anunţurilor listării la bursă, potrivit unui raport al companiei dezvoltatoare a aplicaţiei News360, citat poynter.org.
Potrivit acelorlaşi surse, Facebook a fost însă cu 48% mai vizibil în online decât Twitter în luna următoare fiecărei listării iniţiale pe bursă, cu 4.182 articole faţă de cele 2.820 despre Twitter.
Comparaţiile nu sunt exacte deoarece Facebook şi-a anunţat intenţia de a se lista pe bursă la 1 Februarie 2012 şi a completat formularul la SEC ( Autoritatea Bursieră din SUA), în timp ce Twitter a completat un formular confidenţial la SEC la 1 septembrie şi şi-a anunţat la 3 octombrie într-un mesaj postat pe contul său oficial @twitter. Potrivit studiului citat, în luna următoare anunţurilor listărilor au fost 3.047 articole despre Twitter şi 2.325 despre Facebook.
News 360 a numărat articolele şi titlurile despre cele două reţele de socializare, nu doar ştiri în care companiile erau doar menţionate. News360 are o bază de 400.000 de surse de ştiri – locale, naţionale şi internaţionale.
Twitter a avut o expunere în mediul online cu 31% mai mare decât Facebook în luna următoare anunţurilor listării la bursă, potrivit unui raport al companiei dezvoltatoare a aplicaţiei News360, citat poynter.org.
Potrivit acelorlaşi surse, Facebook a fost însă cu 48% mai vizibil în online decât Twitter în luna următoare fiecărei listării iniţiale pe bursă, cu 4.182 articole faţă de cele 2.820 despre Twitter.
Comparaţiile nu sunt exacte deoarece Facebook şi-a anunţat intenţia de a se lista pe bursă la 1 Februarie 2012 şi a completat formularul la SEC ( Autoritatea Bursieră din SUA), în timp ce Twitter a completat un formular confidenţial la SEC la 1 septembrie şi şi-a anunţat la 3 octombrie într-un mesaj postat pe contul său ofici