Retailerul german Lidl deschide joi un nou magazin în Piteşti, al doilea din acest oraş şi al 168-lea al reţelei la nivel naţional, şi încheie astfel planul de extindere pentru acest an.
Noua unitate are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 1.200 metri pătraţi şi a creat 21 de noi locuri de muncă la nivel local, se arată într-un comunicat al retailerului.
De la începutul anului, retailerul a mai deschis magazine în Bucureşti, Bacău, Caracal, Cluj, Constanţa, Galaţi, Mangalia, Piatra Neamţ, Târgu Mureş, Urziceni, Galaţi, Alba Iulia şi Iaşi.
Lidl a intrat pe piaţa locală în 2010, când a preluat, de la grupul Tengelmann, cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus.
Potrivit unui raport al Consiliul Concurenţei, Lidl se situează pe locul trei într-un top al marilor retaileri, după vânzările de anul trecut, fiind depăşit de Kaufland şi Carrefour. Următorii în top sunt Real, Auchan, Penny&XXL, Mega Image, Cora, Profi şi Billa.
Retailerul german Lidl deschide joi un nou magazin în Piteşti, al doilea din acest oraş şi al 168-lea al reţelei la nivel naţional, şi încheie astfel planul de extindere pentru acest an.
Noua unitate are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 1.200 metri pătraţi şi a creat 21 de noi locuri de muncă la nivel local, se arată într-un comunicat al retailerului.
De la începutul anului, retailerul a mai deschis magazine în Bucureşti, Bacău, Caracal, Cluj, Constanţa, Galaţi, Mangalia, Piatra Neamţ, Târgu Mureş, Urziceni, Galaţi, Alba Iulia şi Iaşi.
Lidl a intrat pe piaţa locală în 2010, când a preluat, de la grupul Tengelmann, cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus.
Potrivit unui raport al Consiliul Concurenţei, Lidl se situează pe locul trei într-un top al marilor retaileri, după vânzările de anul trecut, fiind depăşit de Kaufland şi Carrefour. Următorii în top sunt Real, Auchan, Penny&XXL,