Din decembrie a.c., produsele tradiţionale vor fi comercializate doar marcate cu un logo naţional, care este proprietatea exclusivă a Ministerului Agriculturii. Ordinul comun al ministerelor Agriculturii, Sănătăţii şi al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) care reglementează situaţia produselor tradiţionale a fost publicat în Monitorul Oficial şi va intra în vigoare de luna viitoare.
Potrivit ordinului, produs tradiţional este un produs alimentar fabricat pe teritoriul naţíonal şi pentru care se utilizează materii prime locale, care nu are în compozíţia lui aditivi alimentari, care prezintă o reţetă tradiţională, un mod de producţie şi/sau de prelucrare şi un procedeu tehnologic tradiţional şi care se distinge de alte produse semilare aparţinând aceleiaşi categorii.
Din decembrie a.c., produsele tradiţionale vor fi comercializate doar marcate cu un logo naţional, care este proprietatea exclusivă a Ministerului Agriculturii. Ordinul comun al ministerelor Agriculturii, Sănătăţii şi al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) care reglementează situaţia produselor tradiţionale a fost publicat în Monitorul Oficial şi va intra în vigoare de luna viitoare.
Potrivit ordinului, produs tradiţional este un produs alimentar fabricat pe teritoriul naţíonal şi pentru care se utilizează materii prime locale, care nu are în compozíţia lui aditivi alimentari, care prezintă o reţetă tradiţională, un mod de producţie şi/sau de prelucrare şi un procedeu tehnologic tradiţional şi care se distinge de alte produse semilare aparţinând aceleiaşi categorii.