Producătorul de încălţăminte Guban din Timişoara, care are o istorie de peste jumătate de secol, vrea să se extindă peste graniţe din primăvară, după ce la începutul lunii octombrie a deschis un magazin în centrul comercial Băneasa Shopping City.
Guban produce anual 50.000 de perechi de pantofi pentru femei şi colaborează cu designeri români, printre care şi nume celebre ca Mihaela Glăvan, pentru a reînvia brandul românesc. „Producem 210 perechi de pantofi pe zi care trec prin 40 de mâini înainte de a ajunge la cliente. Am investit mult în capitalul uman“, a spus la ZF Live Marius Ion, administratorul firmei.
Societatea a fost preluată de circa cinci ani de fondul de investiţii american New Century Holdings, reprezentat în România de NCH Advisors, iar Marius Ion se ocupă împreună cu colegii săi de şapte companii cu activităţi industriale. Pariul cu Guban s-a tradus într-o întreagă serie de schimbări majore. Până anul trecut, distribuţia se făcea prin revânzători şi exclusiv în România. Anul trecut, 40.000 de perechi de pantofi au fost vândute în circa 140 de magazine din întreaga ţară. „Până anul trecut, Guban a mers doar prin revânzători ca politică comercială. Am constatat că nu este chiar cea mai eficientă formă de promovare“. Continuarea pe ZFCorporate
Producătorul de încălţăminte Guban din Timişoara, care are o istorie de peste jumătate de secol, vrea să se extindă peste graniţe din primăvară, după ce la începutul lunii octombrie a deschis un magazin în centrul comercial Băneasa Shopping City.
Guban produce anual 50.000 de perechi de pantofi pentru femei şi colaborează cu designeri români, printre care şi nume celebre ca Mihaela Glăvan, pentru a reînvia brandul românesc. „Producem 210 perechi de pantofi pe zi care trec prin 40 de mâini înainte de a ajunge la cliente. Am investit mult î