Fostul director al Complexului Energetic Turceni, Octavian Graure, dar şi fostul şef al Societăţii Naţionale a Lignitului Oltenia, Daniel Burlan, au primit nişte maşini spre folosinţă de la Clubul Pandurii Târgu-Jiu. Autoturismele, destul de valoroase de altfel, au fost primite în urmă cu câţiva ani, justificarea celor de la Pandurii fiind că erau acordate celor doi pentru că „erau membri în AGA”. Curios este însă că doar cei doi au beneficiat de astfel de facilităţi, deşi AGA de la Pandurii mai are şi alţi membri în componenţă. Mai interesant este însă că unul din directori, de frică să nu fie luat la întrebări cu privire la maşină, a găsit o modalitate surprinzătoare de a o ascunde. Cei doi nu sunt singurii care au maşini de la Clubul Pandurii pe care le folosesc în interes personal, dovadă că presa a relatat şi despre sindicalişti, mulţi din zona Rovinari care beneficiază de aceleaşi facilităţi plătite scump din banii Complexului Oltenia.
Octavian Graure şi Daniel Burlan, proaspeţii asociaţi prin intermediul copiilor ai lui Marin Condescu şi ai Mădălinei Berbecel la firma Gardena River SRL, au beneficiat în multe rânduri de dărnicia liderului sindical, chiar dacă aceasta a fost plătită din banii altora. Cel mai bun exemplu sunt mijloacele de transport cu care atât Burlan, cât şi Graure au fost văzuţi pe la serviciu, este adevărat, destul de rar. Este vorba de două autoturisme marca Mercedes ML 420, negre, precum cele cu care se plimbă prin oraş Mădălina Berbecel şi Marin Condescu. Întâmplarea face ca similitudinile să nu fie simplă coincidenţă sau o potrivire de gusturi în materie de maşini. Este, din păcate, modul în care Marin Condescu a vrut să răsplătească obedienţa celor doi faţă de el în vremurile când conduceau o bună parte din mineritul şi energia din Gorj, unul fiind director la fostul CE Turceni, iar altul la fosta SNLO. Spunem „din păcate” pen