Magazinele au decis aă înceapă mai devreme cu o săptămână reducerile strânse sub oferta BLACK FRIDAY, care are ca dată oficială ultima zi de vineri a lunii noiembrie.
Începând de la prima oră a dimineții, clienții s-au adunat la coadă pentru a cumpăra produse la prețuri promoționale. Retailerii au promis reduceri BLACK FRIDAY de 20-50% și au strâns profituri uriașe în numai 24 de ore.
Multe dintre magazine au anunțat că vor prelungi ofertele BLACK FRIDAY și în weekendul 23-24 noiembrie și chiar până în 1 decembrie.
Potrivit capital.ro, la Flanco vânzările de BLACK FRIDAY au atins 45 de milioane de lei însă, magazinul continuă acțiunea și în week-end, sperând să atingă obiectivul de vânzări de 85 de milioane de lei fixat pentru anul acesta.
EMag a raportat pentru ieri vânzări totale de 101 milioane de lei, dublu față de valoarea atinsă anul trecut. În primele ore, magazinul online a îregistrat și o premieră- vânzarea unui Mercedes-Benz, Clasa E 220 CDI Sedan, pentru 45.000 de euro. Automobilul a avut cel mai mare discount oferit vreodată pentru un produs tranzacționat online de BLACK FRIDAY: 12.600 de euro. Din cele 63 de autoturisme Dacia, Ford, Mitsubishi, Hyundai si Mercedes-Benz în valoare totală de un milion de euro, au fost vândute 60.
EvoMag a avut de BLACK FRIDAY, până la ora 18.00, 140.000 de vizitatori unici și 12.000 de comenzi, în valoare de 1,55 milioane de euro.
Altex a anunțat că a avut aproximativ 830.000 de clienți în magazine, cu ocazia BLACK FRIDAY, iar cel mai mare discount a fost de 9.000 de lei, la achiziționarea unui televizor 4K.
Și Domo continuă promoțiile "BLACK FRIDAY" toată săptămâna. Ieri, până la ora 12.00, vânzările au atins 4 milioane de dolari, cele mai căutate fiind televizoarele.