Magazinul online eMAG a vândut cu ocazia Black Friday 250.000 de produse ȋn valoare totală de 23 milioane de euro.
„Numărul mare de produse din oferta specială de Black Friday şi reducerile în valoare totală de 10 milioane de euro au susţinut dublarea comenzilor faţă de anul trecut”, a explicat Iulian Stanciu, Director General eMAG.
40.000 de tablete într-o singură zi
În total, clienţii eMAG au cumpărat, de Black Friday, 40.000 de tablete, 30.000 de telefoane, 10.000 de televizoare, 12.000 de camere foto şi video, 45.000 de produse electrocasnice, de la frigidere şi maşini de spălat, până la mixere, storcătoare şi expresoare. Cel mai rapid ritm de epuizare a stocului a fost raportat de categoria tabletelor de 99 de lei, cel mai mic preţ al unei tablete vȃndute ȋn Europa. În primele 5 minute au fost vȃndute 1.000 de tablete, 3 tablete pe secundă. În topul vȃnzărilor s-a situat şi categoria produselor de bricolaj pentru casă şi grădină, cu 9.000 de produse, de la bormaşini şi lopeţi de ȋndepărtat zăpada, până la drujbe şi maşini.
Prin intermediul eMAG Marketplace, cel mai bine s-au vândut jucăriile şi cărţile: 10.000 de jucării şi 17.000 de cărţi vândute.
Peste 300 de cereri suplimentare pentru maşini
Pe parcursul unei singure zile, pe eMAG s-au comandat 60 de autoturisme în valoare de peste 1 milion de euro de la Dacia, Ford, Mitsubishi, Hyundai şi Mercedes-Benz. Mai mult, au fost generate peste 300 de cereri suplimentare din partea clienţilor care şi-au dorit autoturismele, dar care nu au reuşit să plaseze o comandă în oferta de Black Friday.
Din categoria auto a venit, ȋn acest an, şi cel mai scump produs comandat online: Mercedes-Benz, Clasa E 220 CDI Sedan, în valoare de 45.000 de euro. Primul autoturism, un Ford Focus, a fost deja livrat ȋn Bucureşti.
3,1 milioane de vizite pe site
La startul Black Friday, ora 06: