O disputa de la OSIM ar putea pune bete in roate unei campanii de promovare a brandului de lactate Covalact, ajuns celebru in urma reclamelor care sugereaza intoarcerea la natura si traditie prin expresii precum "prea ca la tara".
Faver SRL, o firma din Giurgiu specializata in confectionarea de rochii de mireasa, contesta inregistrarea marcii "De la tara. Demnitatea Traditiei" de catre Covalact.
Producatorul de lactate cu sediul in Sfantu Gheorghe inregistrase aceasta marca la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) in aprilie 2013.
sursa: OSIM
O comisie din cadrul OSIM ar putea decide asupra contestatiei depuse de firma din Giurgiu pe 27 noiembrie.
Producatorul de lactate Covalact a anuntat in vara lui 2010 lansarea unei campanii de comunicare pentru sustinerea brandului "Covalact de Tara", pentru care bugetase investitii de peste 1 milion euro.
Parte a procesului de rebranding inceput la finalul anului 2009, campania de comunicare pentru brandul Covalact de Tara a fost realizata de catre agentia de creatie Candiso, iar campania media a fost asigurata de agentia de media Optimedia.
DailyBusiness Video: covalact O disputa de la OSIM ar putea pune bete in roate unei campanii de promovare a brandului de lactate Covalact, ajuns celebru in urma reclamelor care sugereaza intoarcerea la natura si traditie prin expresii precum "prea ca la tara".
Faver SRL, o firma din Giurgiu specializata in confectionarea de rochii de mireasa, contesta inregistrarea marcii "De la tara. Demnitatea Traditiei" de catre Covalact.
Producatorul de lactate cu sediul in Sfantu Gheorghe inregistrase aceasta marca la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) in aprilie 2013.
sursa: OSIM
O comisie din cadrul OSIM ar putea decide asupra contestatiei depuse de firma din Giurgiu pe 27 no