Retailerii electro IT online evoMag, F64, Oktal, Koyos, Clickshop (deţinut de Romtelecom) şi retailerul de telefonie mobilă EuroGSM organizează vineri o a doua campanie de reduceri Black Friday, după ce la sfârşitul săptămânii trecute vânzările promoţionale de produse electronice au depăşit 80 milioane euro în magazinele online şi offline cu specific electroIT. De această dată, în campanie nu intră jucători precum eMag sau Altex şi Flanco - care au organizat în acest an cu o săptămână mai devreme evenimentul de shopping.
Dintre jucătorii mari din retailul offline doar Domo va avea o campanie de reduceri pe 29 noiembrie. evoMag, numărul cinci pe piaţa locală de retail online IT&C după cifra de afaceri din 2012, lansează o nouă campanie de reduceri pe 29 noiembrie la peste 7.000 de produse, printre care se numără laptopuri la preţuri de 949 de lei, tablete care vor costa 249 de lei.
„Dăm astfel posibilitatea celor care nu au mai prins la timp produse la reducere săptămâna trecută să achiziţioneze acum ceea ce-şi doresc. Mecanismul e acelaşi ca şi pe 22 noiembrie”, a precizat Mihai Pătraşcu, CEO al evoMAG. În intervalul 22-24 noiembrie, evoMag a vândut produse electronice în valoare de 1,6 milioane euro, valoarea medie a unei comenzi fiind de 645 lei. Anul trecut, vânzările evoMag de Black Friday au totalizat un milion de euro.
F64.ro, cel mai mare retailer local specializat în aparate foto-video, care a început din acest an să vândă şi smartphone-uri şi tablete, oferă pe data de 29 noimebrie din nou reduceri la produsele comercializate, după ce în intervalul 22-24 noiembrie a înregistrat vânzări de 2 milioane euro, cu 0,5 milioane euri mai mult faţă de anul precedent.
Magazinul online Koyos.ro, administrat de compania IT&S, reduce la rândul lui preţurile pe 29 noiembrie la laptopuri (30%), televizoare (20%), electrocasnice mari şi electroc