Managerul Spitalului Judetean de Urgenta Ploiesti afirma ca niciodata nu a pretins ca serviciile oferite de spitalul pe care il conduce sunt "perfecte" si cere public scuze pacientilor pentru "lipsa de umanitate cu care sunt tratati", insa spune ca "imaginea de lumea a treia creata spitalului este falsa", informeaza Mediafax.
Intr-un comunicat de presa dat publicitatii joi dupa-amiaza, in a doua zi de ancheta a comisiei trimise de Ministerul Sanatatii la Spitalul Judetean de Urgenta Ploiesti, managerul acestei unitati sanitare isi cere public scuze pentru carentele comportamentale ale subalternilor sai, care au fost semnalate in presa in ultima perioada si spune ca niciodata nu a pretins ca serviciile oferite de spitalul pe care il conduce sunt "perfecte la toate capitolele".
"Niciodata, in intreaga mea cariera, nu am afirmat ca serviciile oferite de unitatea noastra medicala sunt perfecte la toate capitolele. Nu mi-as permite sa afirm asa ceva pentru ca si noi, cadrele medicale din Spitalul Judetean de Urgenta Ploiesti, traim si intelegem neajunsurile, durerea, suferinta si dramele prin care trec unii dintre pacientii si apartinatorii care intra in unitatea noastra medicala. Suntem oameni in primul rand, indiferent ca ne numim chirurgi, sefi de sectie, manageri de spital, asistenti, infirmieri sau personal TESA. S-a scris mult in ultima perioada, dar nu numai acum, despre lipsa de umanitate cu care sunt tratati unii pacienti. S-a scris foarte mult despre lipsa de politete cu care sunt tratati apartinatorii pacientilor. Pentru aceste lucruri tin sa imi exprim, in aceste putine randuri, compasiunea si scuzele mele tuturor celor care au pasit in spitalul nostru si au avut parte de un asemenea tratament din partea unora dintre colegii nostri. Poate ca scuzele ar fi trebuit sa vi le adreseze chiar ei. Pentru eventualele carente comportamentale, imi