Retailerii din SUA au inregistrat vanzari de 12,3 miliarde de dolari, joi si vineri, de Ziua Recunostintei, respectiv Black Friday. Vanzarile sunt mai mari cu 2,3% fata de anul trecut, insa e vorba de cea mai slaba evolutie din 2009. De altfel, chiar acestea erau si previziunile pentru aceasta perioada.
In aceasta statistica publicata de Bloomberg nu este inclus si comertul online.
Vanzarile din aceasta perioada reprezinta un bun indicator al evolutiei comertului cu amanuntul in perioada Sarbatorilor de Iarna.
Acest trend evocat de Bloomerg este pus insa si pe seama dezvoltarii cumparaturilor online. Acestea au crescut cu 20% fata de Ziua Recunostintei din 2012 si cu 19% fata de Black Friday de anul trecut.
Vanzarile din noiembrie si decembrie reprezinta 20 pana la 40% din vanzarile anuale ale retailerilor. Se crede chiar ca termenul de Black Friday deriva din faptul ca retailerii nu erau profitabili decat incepand cu aceasta zi din an.
Anul acesta, aproximativ 65% dintre americani spun ca traiesc de la un salariu la altul, fata de 61% anul trecut, arata un sondaj recent.
Retailerii din SUA au inregistrat vanzari de 12,3 miliarde de dolari, joi si vineri, de Ziua Recunostintei, respectiv Black Friday. Vanzarile sunt mai mari cu 2,3% fata de anul trecut, insa e vorba de cea mai slaba evolutie din 2009. De altfel, chiar acestea erau si previziunile pentru aceasta perioada.
In aceasta statistica publicata de Bloomberg nu este inclus si comertul online.
Vanzarile din aceasta perioada reprezinta un bun indicator al evolutiei comertului cu amanuntul in perioada Sarbatorilor de Iarna.
Acest trend evocat de Bloomerg este pus insa si pe seama dezvoltarii cumparaturilor online. Acestea au crescut cu 20% fata de Ziua Recunostintei din 2012 si cu 19% fata de Black Fr