Aurel Mânzăţeanu a devenit antreprenor dorind să îi ofere totul fiului său. I-a oferit ulterior un business de familie pe care îl consolidează împreună, cu ambiţii mari şi cu atenţie la tradiţii.
„Tradiţia românească spune că, dacă se întâmplă ceva cu verighetele, indiferent că întârzie, au un defect sau nu se potrivesc clienţilor, acest lucru le va afecta căsnicia", descriu Aurel şi Dragoş Mânzăţeanu una dintre cele mai importante presiuni cu care se confruntă zilnic în conducerea afacerii Coriolan. Afacerea a devenit liderul producătorilor autohtoni de bijuterii şi al pieţei de verighete şi inele din România, potrivit unui clasament realizat de Camera de Comerţ şi Industrie a României. Compania de familie, înfiinţată în urmă cu aproape 20 de ani în Iaşi, vinde anual 6.500 de verighete şi 850 de inele cu diamant produse în atelierele proprii, prin trei magazine - două în Iaşi şi unul în Bucureşti. Verighetele au purtat noroc celor doi Mânzăţeanu, tată şi fiu, care au ajuns astfel la o cifră de afaceri de 8,2 milioane de lei în 2012 şi un profit de 1,4 milioane de lei, cu o creştere estimată la 10% pentru anul în curs. Cifra de afaceri cumulată a primilor 20 de retaileri de bijuterii este de circa 90 de milioane de euro, potrivit informaţiilor oferite de Ministerul Finanţelor, iar produsele comercializate anual cântăresc circa 800 de kilograme, dintre care mai bine de o treime reprezintă produse nefiscalizate.
Debutul aventurii antreprenoriale a fost pricinuit de fiu, povesteşte Aurel Mânzăţeanu: „Întreba de ce colegii lui au calculator şi el nu„. Acesta a fost factorul hotărâtor care l-a determinat să înceapă o afacere pe cont propriu împreună cu soţia lui, în 1996. Ingineri de profesie, cei doi au lucrat timp de 24 de ani în cadrul combinatului de fibre sintetice din Iaşi, alături de alţi circa 10.000 de angajaţi. Au început să importe produ