* Interviu cu Philippe Besadoux, CEO Kenvelo
Brandul francez de fashion şi accesorii MIM s-a lansat recent pe piaţa românească. În România, acţionariatul MIM este reprezentat de Stephane Lahaye, CEO al grupului financiar Lea Finance, şi Philippe Besadoux, CEO Kenvelo România. Planul de dezvoltare vizează deschiderea de noi magazine atât în Bucureşti, cât şi în întreaga ţară. Domnul Philippe Besadoux, CEO Kenvelo România, ne-a acordat un scurt interviu atât despre activitatea MIM, cât şi a Kenvelo pe piaţa românească.
Reporter: Ce aşteptări are MIM cu privire la intrarea pe piaţa românească?
Philippe Besadoux: MIM este o marcă accesibilă ca preţ, dar elegantă, şi sunt sigur că va avea succes. România este o piaţă în dezvoltare şi este încă loc pentru noi mărci.
Reporter: Câte magazine aveţi de gând să deschideţi anul acesta şi unde?
Philippe Besadoux: Anul acesta am deschis doar două magazine: Carrefour Orhideea - cu o suprafaţă de peste 260 de mp - şi Cora Pantelimon. Avem de gând să deschidem 10 magazine până la sfârşitul lui 2014. Investiţia pentru planul de expansiune este estimată la 2,5 milioane de euro.
Reporter: Ce ne puteţi spune despre investiţia originală pentru lansarea mărcii MIM în România?
Philippe Besadoux: Investiţia/magazinul, fără inventar, este de aproximativ 150.000 Euro.
Reporter: Ce fel de produse va avea MIM la vânzare? Cine este publicul ţintă?
Philippe Besadoux: MIM este o marca de modă pentru femei care include haine şi accesorii (bijuterii şi încălţăminte) care oferă o gamă largă de produse de bază în domeniul modei. Este o marcă modernă şi care crede în conceptul modei pentru toţi. Drept urmare, este atractivă pentru femei diferite cu vârste între 15 şi 40 de ani, dar nu se limitează la vârsta asta. În fiecare săptămână, în magazinele MIM ajung produse noi, iar două noi colecţii a