INSPIRED Concursul de Idei vine anul acesta cu un nou concept de concurs, un context care înglobează toate cele 10 secţiuni ale competiţiei: The year is 1990. Romania is about to be restarted.
Contextul INSPIRED 7 generează teme integrate pentru fiecare dintre cele 10 categorii de concurs - fotografie, design de produs, design grafic, design vestimentar, design de accesorii vestimentare, design interior, arhitectură, ilustraţie, dramaturgie şi relaţii publice – participanţii având astfel oportunitatea de a recrea România pornind de la anul 1990, indiferent de domeniul în care activează.
Noua identitate de brand, semnată de Kraftmark, întăreşte mesajul centrat pe conceptul de reinventare, de pornire de la zero, prin abordarea vizuală construită în jurul unui simbol universal al începutului şi renaşterii.
“Să fim sinceri: toţi ne-am dorit, măcar o dată în viaţă, să creăm o alternativă, subiectiv mai bună, la lumea de acum. Pentru Inspired, "Ce-ar fi dacă..." nu e doar exerciţiu de imaginaţie, ci parte dintr-un proiect mai amplu care să propună o altă Românie, dezirabilă.", a spus Andrei Pena, membru fondator Asociaţia INSPIRED.
INSPIRED Concursul de Idei se bucură şi anul acesta de o comisie de jurizare din care fac parte atât membri internaţionali, cât şi români, fiind unii dintre cei mai cunoscuţi specialişti în domeniile creative, printre care şi reprezentanţi din Europa şi SUA:
David Carson (în top 5 “cei mai influenţi designeri grafici ai erei noastre” aşa cum a fost menţionat de către revista Graphic Design USA), Sarah Bailey (Director de curs al London College of Fashion) sau Thierry Bayle (membru fondator al Global Fashion Management UK şi consultant pentru branduri precum Calvin Klein, Kenzo, Moschino, etc). Acestora li se adaugă nume importante din sistemul educaţional, profesori de la universităţi din toată ţara.
Tinerii se