În cursul zilei de ieri, la Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţelor de Muncă Argeş a fost organizat evenimentul „Ziua porţilor deschise“,
ca urmare a Zilei ANOFM ce are loc pe 10 decembrie şi se sărbătoreşte anual. Anul acesta se împlinesc 15 ani de la prima întâlnire a Consiliului de Administraţie al instituţiei. Salariaţii au stat la dispoziţia celor interesaţi pentru a răspunde întrebărilor adresate, acţiunea desfăşurându-se simultan atât la sediul din Piteşti, cât şi la agenţiile locale din Câmpulung, Curtea de Argeş ori punctele de lucru din Topoloveni, Mioveni şi Costeşti. „Cu ocazia acestor evenimente dorim să stabilim un contact cât mai bun cu cetăţenii, să consolidăm încrederea acestora în serviciile oferite de instituţia noastră, să devenim un aliat de nădejde al celor care caută un loc de muncă, să fim mai aproape de problemele oamenilor. Într-o perioadă de criză economică, ne dorim să fim priviţi mai mult decât ca pe o instituţie care se ocupă de plata drepturilor cuvenite persoanelor neîncadrate. Vrem să fim un partener pentru cei ce se află într-un impas în viaţă, din punct de vedere profesional, să fim alături de persoanele care îşi doresc un nou început, o reorientare profesională, dar şi să sprijinim angajatorii pentru a crea noi locuri de muncă.“, a declarat Claudiu Baciu, directorul adjunct al AJOFM Argeş. La eveniment au participat, atât elevi, cât şi studenţi, care au vizitat birourile sediului din Piteşti. Dorina Duruinu
În cursul zilei de ieri, la Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţelor de Muncă Argeş a fost organizat evenimentul „Ziua porţilor deschise“,
ca urmare a Zilei ANOFM ce are loc pe 10 decembrie şi se sărbătoreşte anual. Anul acesta se împlinesc 15 ani de la prima întâlnire a Consiliului de Administraţie al instituţiei. Salariaţii au stat la dispoziţia celor interesaţi pentru a r