Piaţa locală de curierat a crescut în acest an cu 10%, de la 250 milioane euro în 2012, la 275-280 milioane euro în 2013, depăşind astfel nivelul din 2008, de dinainte de criză. Iar anul viitor „piaţa de curierat online clar o să crească”, a declarat pentru PUTEREA Felix Pătrăşcanu, unul din cei trei proprietari ai FAN Courier.
„Noi estimăm pentru acest an o creştere de 10%, care nu este nici foarte pesimistă, nu-i nici optimistă. În 2008, piaţa de curierat era la 250 milioane de euro. Ea a scăzut în 2009 până la 190 milioane de euro, s-a comprimat şi în 2012 a ajus iar la 250 milioane euro, urmând ca în acest an să crească cu 10%”, a precizat Felix Pătrăşcanu. Potrivit acestuia, în estimarea sa privind piaţa de curierat nu a fost luată în calcul şi Poşta Română, FAN Courier având o cotă de piaţă de peste 20%. Comparativ, Ungaria avea o piaţă de curierat înainte de criză de peste 500 milioane euro, raportat la 9-10 milioane locuitori.
Piaţa locală de curierat a crescut în acest an cu 10%, de la 250 milioane euro în 2012, la 275-280 milioane euro în 2013, depăşind astfel nivelul din 2008, de dinainte de criză. Iar anul viitor „piaţa de curierat online clar o să crească”, a declarat pentru PUTEREA Felix Pătrăşcanu, unul din cei trei proprietari ai FAN Courier.
„Noi estimăm pentru acest an o creştere de 10%, care nu este nici foarte pesimistă, nu-i nici optimistă. În 2008, piaţa de curierat era la 250 milioane de euro. Ea a scăzut în 2009 până la 190 milioane de euro, s-a comprimat şi în 2012 a ajus iar la 250 milioane euro, urmând ca în acest an să crească cu 10%”, a precizat Felix Pătrăşcanu. Potrivit acestuia, în estimarea sa privind piaţa de curierat nu a fost luată în calcul şi Poşta Română, FAN Courier având o cotă de piaţă de peste 20%. Comparativ, Ungaria avea o piaţă de curierat înainte de criză de peste 500 milioane euro, raportat la 9-10 m