Aceasta este concluzia la care a ajuns medicul Cătălina Pălăncianu, managerul general al Spitalului Roman, după zece luni de când se află la conducerea acestei instituţii.
La finalul anului, privind în urmă la modul în care s-au desfăşurat lucrurile la Spitalul Municipal de Urgenţă Roman, managerul general, medicul Cătălina Pălăncianu, se declară mulţumită de faptul că membrii Consiliului de Administraţie au colaborat ca o familie, au format o echipă foarte bună și au rezolvat problemele, chiar şi atunci când s-a lucrat sub presiune. Managerul spitalului recunoaşte, însă, că au rămas şi lucruri pe care şi-ar fi dorit să le finalizeze în acest an.
“Mi-aş fi dorit să terminăm parcarea până la sfârşitul anului, însă, având în vedere că această lucrare este una extrem de dificilă din punct de vedere tehnic, a durat foarte mult până am început procedurile. Pe parcursul proiectării, au apărut tot felul de semne de întrebare şi trebuiau date răspunsuri la multe probleme, motiv pentru care am ajuns să derulăm o asemenea lucrare destul de târziu – au fost nişte lucruri care nu au ţinut, practic, de noi, ca instituţie. Aş fi dorit să putem finaliza şi igienizarea secţiilor, dar asta a fost tot ce am putut face din banii pe care i-am avut. Ce mă mulţumeşte este că avem o echipă frumoasă la Spitalul Roman. Le mulţumesc, astfel, colegilor mei din Consiliul de Administraţie, pentru modul în care au ştiut să colaboreze, pentru modul în care au răspuns la toate provocările pe care le-am avut de rezolvat pe parcursul acestui an. Multe lucruri se pot rezolva printr-o comunicare mai bună, cred că eficienţa vine şi din comunicare şi cred că am rezolvat şi eu, personal, multe probleme în această privinţă”, a declarat medicul Cătălina Pălăncianu, managerul spitalului.
Aceasta este concluzia la care a ajuns medicul Cătălina Pălăncianu, managerul general al Spitalului Ro