Aurel Simionescu, primarul Brailei, este total nemultumit de insistenta oficialilor galateni de a subtraversa Dunarea catre Tulcea. “Analiza comparata porneste si de la o realitate pe care o avem in lumea contemporana: peste 90% din toate aceste traversari de apa sunt facute pe deasupra, gen pod. Din ce stiu eu, este tunelul pe sub Canalul Manecii si cel de pe Bosfor, in rest, trecerile peste apa sunt pe pod si in Japonia si in China, pe distante foarte mari. Asta este realitatea in care traim si la care trebuie sa ne raportam. Eu nu stiu cat costa si care este studiul facut de cei de la Galati, in legatura cu subtraversarea Dunarii, dar analizand lucrurile de pe pozitii tehnice, ingineresti, dar si economice, in mod normal, raportandu-ne si la terenul care exista la Galati, nu poate sa fie un cost mai mic; daca ma intrebati pe mine, ar trebui sa fie cu peste 50-60% mai mare o subtraversare, decat costul pentru realizarea podului. Insa, trebuie sa vedem ce se intampla pe lumea asta: nicaieri pe Dunare nu exista o subtraversare a fluviului. Eu ma gandesc ca in timp, asa, in 200 de ani, de cand se fac poduri peste Dunare, cineva s-ar fi gandit sa faca si o subtraversare, daca ar fi fost mai rentabil, din punct de vedere economic”, a comentat Simionescu.
Aurel Simionescu, primarul Brailei, este total nemultumit de insistenta oficialilor galateni de a subtraversa Dunarea catre Tulcea. “Analiza comparata porneste si de la o realitate pe care o avem in lumea contemporana: peste 90% din toate aceste traversari de apa sunt facute pe deasupra, gen pod. Din ce stiu eu, este tunelul pe sub Canalul Manecii si cel de pe Bosfor, in rest, trecerile peste apa sunt pe pod si in Japonia si in China, pe distante foarte mari. Asta este realitatea in care traim si la care trebuie sa ne raportam. Eu nu stiu cat costa si care este studiul facut de cei de la Galati, in legatura cu sub