Inventivitatea chineză nu are limite, acest lucru se ştie deja. Ceea ce puţini ştiu este faptul că, la un moment dat, chinezii au forţat nota în ceea ce priveşte o personalitate feminină.
La 31 august 1997, Lady Di isi pierdea viata intr-un cumplit accident rutier petrecut la Paris. O lume intreaga era socata. La 13 ani de la moartea sa, în anul 2010, cea supranumită Prinţesa Inimilor a devenit subiectul unei reclame controversate.
Cântând la violoncel
Prin urmare, chinezii s-au gandit atunci că nu ar fi rău să o "comemoreze" pe Lady Di într-un mod cu totul special, aşa că au transformat-o în personajul principal într-o reclamă la lenjerie intimă! Modelul care a pozat în ipostaza Dianei apare într-un costum deux pieces, cântând la violoncel în timp ce îşi coboară privirea spre un copil care îi ţine partitura.
Mesajul reclamei era „Simte romantismul roialităţii britanice”, aceasta „în timp ce” compania pentru care a fost creată reclama se numeşte „Jealousy”, adică „Gelozie”!
În timp ce în Marea Britanie cei 13 ani de la moartea prinţesei erau marcaţi prin prin 30 de buchete de flori, depuse in fata Palatului Kensington, pe aeroporul Shenzhen, din sudul Chinei afişul cu reclama la lenjerie intimă era în văzul tuturor, pe panou publicitar.