Cei de la magazinul online de produse foto-video F64 nu s-au asteptat la atat de multe reactii negative, dar nici nu au analizat detaliat lucrurile inainte de a face farsa cu investitorul nordic, a spus intr-un interviu pentru HotNews, Marian Alecsiu, directorul F64. El admite ca a fost o mare greseala trimiterea comunicatului de presa fals si isi reproseaza faptul ca totul s-a facut de pe o zi pe alta, insa spune ca F64 va incerca in continuare sa aiba o comunicare iesita din tipare si care sa nu plictiseasca. Intra in articol pentru a afla cum s-a nascut farsa, ce oferte reale de preluare a avut F64 si care e lectia invatata de companie.
In ultimele trei zile s-a comentat intens in presa, pe Facebook, pe bloguri si pe forumuri ideea F64 de a anunta ca va fi preluata de un investitor strain pentru ca apoi totul sa se dovedeasca a fi o farsa, fiindca investitorul era...Mos Craciun.
Foarte rar o companie mare incearca ceva atat de nebunesc si partea grava este ca presa a fost indusa in eroare printr-un comunicat fals si apoi printr-un eveniment de presa unde nu s-a anuntat nicio preluare.
Foarte multi jurnalisti s-au suparat pe drept cuvant, insa in randurile publicului larg au fost si multi care s-au amuzat, desi multe aspecte ale glumei ce a mers prea departe, nu erau de ras. Cel mai mult au avut de suferit jurnalistii de la cotidienele importante care contau pe anuntarea noului investitor la F64 si isi rezervasera in paginile ziarelor spatiu pentru o importanta stire de business care n-a mai existat.
Cei de la F64 spun ca au dorit sa faca o conferinta vesela, iesita din tipare, adauga ca nu au avut intentii rele si promit ca vor fi mai prudenti pe viitor.
Iata interviul realizat de HotNews cu directorul general al F64 pe tema acestei intamplari iesite din comun.
Vlad Barza: Cum s-a nascut ideea pre