Cele mai bune idei de promovare a produselor vrancene trimise de cititori vor fi premiate cu un coş cu bunătăţi produse în judeţ Degustări, expoziţii, recomandări la prieteni, etichete distinctive, bannere, filme documentare şi excursii tematice - sunt cateva dintre ideile pe care participanţii la campania “100% din Vrancea”, susţinută de Ziarul de Vrancea, le propun pentru promovarea produselor veritabil vrancene u cele mai bune mesaje, cu cele mai utile sugestii, vor fi premiate luni, cu coşuri cu bunătăţi de la firmele din Vrancea
Se spune adesea că ţara noastră are valori cu duiumul, dar că prea puţina preocupare pentru promovarea lor le aruncă într-un con de umbră. Campania iniţiată la începutul lunii decembrie de Ziarul de Vrancea, în colaborare cu Promenada Mall şi Carrefour Focşani, urmăreşte tocmai creşterea potenţialului de promovare a produselor şi serviciilor din judeţ. Vreme de zece zile, vrancenii au venit cu propuneri pentru ca produsele din judeţ să primească aprecierea cuvenită de la public. Dintre ideile lor, cateva au fost deja puse în aplicare zilele acestea la Promenada Mall, unde are loc un targ de produse tradiţionale vrancene, cu degustări şi expoziţii care au prins la consumatori. De la mall pot fi degustate şi cumpărate diferite sortimente de branză, miere de albine, dulceţuri, siropuri sau conserve, vandute direct de producători, la standurile amenajate în galeria centrală. Cei mai împătimiţi dintre cititorii au explicat şi de ce sunt ei mandri de originea lor vranceană, reiterand ideea că Vrancea are oameni de ispravă, cu valori incontestabile în cele mai variate domenii. Mesajele ne-au fost lăsate pe conturile noastre de Facebook (Echipa ZdV sau ziaruldevrancea) sau pe site-ul www.ziaruldevrancea.ro, unde s-a derulat concursul. Ziarul de Vrancea vă prezintă o serie de comentarii ale participanţilor la concurs, urmand ca luni să revin