Un lacăt straşnic trebuie descuiat pentru a face loc pe piaţă produselor 100 din Vrancea Campania Ziarului de Vrancea îşi anunţă în acest weekend caştigătorii coşurilor pline cu bunătăţi de Crăciun
Ziarul de Vrancea încheie la sfarşitul acestei săptămani proiectul “100% din Vrancea”, iniţiat la începutul lunii decembrie şi derulat în parteneriat cu centrul comercial Promenada Mall şi cu hipermarketul Carrefour Focşani. Între 10 şi 20 decembrie, doritorii au propus idei de promovare a produselor specifice judeţului şi şi-au motivat mandria de a fi vranceni prin comentarii pe pagina web www.ziaruldevrancea.ro şi pe reţeaua de socializare Facebook, pe conturile Echipa ZdV, Promenada Shopping şi 100% din Vrancea. De asemenea, participanţii la concurs au putut promova în mod direct produse şi branduri vrancene, sub sloganul “Şi tu eşti vrancean! Implică-te!”. ZdV şi partenerii îi premiază, aşadar, pe cei mai inspiraţi vranceni cu coşuri pline cu produse din Vrancea. Primele mesaje selectate sunt publicate azi în pagina de Jurnalism Cetăţenesc a ziarului nostru, partea a doua urmand să apară în ediţia de luni.
Produsele vrancene, de-acum şi în magazine Carrefour
Campania “100% din Vrancea” se află la cea de-a doua ediţie şi urmăreşte încurajarea producătorilor locali, susţinerea producţiei din judeţ şi creşterea încrederii consumatorilor în produsele vrancene. În cadrul acestui proiect, mai mulţi producători din Vrancea au semnat contracte cu supermarketul Carrefour. “Sprijinirea producătorilor locali este o parte importantă a strategiei Carrefour. În acest sens, am dezvoltat parteneriate cu Asociaţia Bio Romania, dar şi direct, cu producători locali şi independenţi, precum cei din Vrancea: Aurora pentru mezeluri, Aviputna pentru ouă, Avicola pentru pui refrigerat, Moripan pentru paine, Vincon pentru vin. Sperăm ca, prin proiectul “100% din Vran