Facebook a urcat pe locul al doilea in ceea ce priveste veniturile din publicitatea digitala in SUA, devansand astfel Yahoo si Microsoft.
Firma de cercetare eMarketer se asteapta ca reteaua de socializare sa ajunga la suma de 3,17 miliarde de dolari din publicitate, astfel ca pana la finalul anului va obtine o cota de 7,4% din aceasta piata, scrie Nasdaq.
Chiar daca este o veste excelenta pentru Mark Zuckerberg, veniturile obtinute de Facebook nu se compara nici pe departe cu cele obtinute de Google, care detine suprematia.
Compania din spatele celebrului motor de cautare va detine 39,9% din piata, cu venituri din publicitate estimate la 42,6 miliarde de dolari, pana la finalul anului.
Totusi, firma de cercetare eMarketer se asteapta ca suma sa creasca usor in 2014, pana la 40,8% din total, si la 42,3% in 2015.
Pe locul al treilea in 2013 se plaseaza Microsoft (5,9%) si Yahoo (5,5%), companii care anul trecut se aflau in fata Facebook.
C.P.
Facebook a urcat pe locul al doilea in ceea ce priveste veniturile din publicitatea digitala in SUA, devansand astfel Yahoo si Microsoft.
Firma de cercetare eMarketer se asteapta ca reteaua de socializare sa ajunga la suma de 3,17 miliarde de dolari din publicitate, astfel ca pana la finalul anului va obtine o cota de 7,4% din aceasta piata, scrie Nasdaq.
Chiar daca este o veste excelenta pentru Mark Zuckerberg, veniturile obtinute de Facebook nu se compara nici pe departe cu cele obtinute de Google, care detine suprematia.
Compania din spatele celebrului motor de cautare va detine 39,9% din piata, cu venituri din publicitate estimate la 42,6 miliarde de dolari, pana la finalul anului.
Totusi, firma de cercetare eMarketer se asteapta ca suma sa creasca usor in 2014, pana la 40,8% din total, si l