155 de pasageri ai unei curse Blue Air au stat mai bine de 10 ore pe aeroportul Otopeni, deoarece cursa acestora a înregistrat întârzieri din cauza ceţii. Cel puţin acesta a fost răspunsul reprezentanţilor companiei, numai că oamenii cred altceva.
Pasagerii se plâng că au fost pur şi simplu uitaţi în zona liberă, fără ca angajaţii companiei să le ofere un simplu pahar cu apă.
”Când am ajuns să facem check-in ni s-a spus că nu se poate că avionul e întârziat. La 8.30 ne face ckeck in. Pe urmă ne-a băgat în zona liberă şi ne-a ţinut, ne ţine aici de atunci, de la 8.30. Ne-a minţit că aeroportul de la Londra e închis din cauza ceţii. Pe urmă nu că avionul se duce la Bacău, de la Bacău vine aici şi la Bacău e cu zăpadă şi nu poate decola. Numai minciuni”, susține Constantin Băldău, un pasager.
Pasagerii sunt cu atât mai supăraţi cu cât singurele informaţii pe care le-au obţinut despre cursa lor în decursul lungilor ore de aşteptare au fost anunţurile de pe panoul oficial de plecări.
Reprezentanţii companiei aeriene spun că vina nu le aparţine.
”Din păcate, în perioada iernii, ca orice companie aeriană, avem probleme din cauza ceții sau a zăpezii. Este o problemă pe care noi nu o putem controla. Este adevărat că din cauza unei curse, care a avut probleme ieri din cauza ceții, s-a decalat tot programul de operare și, din păcate, cursa de Londra este cea afectată”, a explicat PR-ul Blue Air, Florentina Tatu.
Meteorologii spun că şi în zilele următoare ne vom confrunta cu ceaţă densă.
155 de pasageri ai unei curse Blue Air au stat mai bine de 10 ore pe aeroportul Otopeni, deoarece cursa acestora a înregistrat întârzieri din cauza ceţii. Cel puţin acesta a fost răspunsul reprezentanţilor companiei, numai că oamenii cred altceva.
Pasagerii se plâng că au fost pur şi simplu uitaţi în zona liberă, fără ca angajaţi