Conducerea operatorului licenţiat de salubritate al Oradiei, RER Ecologic Service, trage linie şi îşi evaluează munca de peste an. Din perspectiva directorului general Marketing-Economic, Gabriela Mălinaş, în 2013 societatea a reuşit să-şi îndeplinească sarcinile stabilite prin contractul cu municipalitatea. Ceea ce se vede limpede pe străzile oraşului, mai curate decât în alţi ani ori decât cele din alte oraşe.
Un an mai bun
- Cum a fost 2013 pentru RER Ecologic Service şi Oradea?
- Mai bun decât anii anteriori. Cred că Oradea este tot mai curată de la an la an, dar şi în comparaţie cu alte oraşe, chiar dacă suntem o localitate de tranzit. Oamenii s-au disciplinat, aruncă mai puţine deşeuri clandestin, iar creşterea numărului de incinte pentru colectarea deşeurilor ajută şi ea la păstrarea curăţeniei. Nu este doar meritul nostru, şi le mulţumim orădenilor care respectă curăţenia. De asemenea, îi rugăm pe toţi să se înscrie în acest efort comun, căci scopul tuturor este să trăim într-un mediu cât mai puţin poluat.
- Care sunt realizările RER Ecologic Service în acest an?
- Am reuşit să formăm o echipă de persoane tinere, competente si conştiincioase, care se preocupă ca activitatea să fie bine organizată. Prin rezultatele financiare pozitive, ne-am dezvoltat parcul auto cu utilaje moderne, iar mărind productivitatea am reuşit să păstrăm un tarif rezonabil, actualizat doar cu rata inflaţiei. Am extins serviciul de salubritate stradală pe arterele nou asfaltate şi am pus accent pe operaţiunile mecanizate, întrucât o măturătoare cu aspirator poluează mai puţin şi curăţă mai bine. Ne-am dotat cu utilaje noi şi pentru îngrijirea spaţiilor verzi, iar toaletele publice concesionate le-am adus la standarde europene, dotându-le cu obiecte sanitare produse în străinătate, dar fără a aplica niciun tarif de acces. În această toamnă, pe domeniul publ