• Cel mai mare furnizor de energie electrica al Europei intrece masura cu clientii sai din Iasi • Un iesean cu plata facturilor la zi, care face chiar si depuneri in avans, inainte sa primeasca facturile, se poate trezi cu restante care duc la debransare • Sumele pe care cetatenii le platesc catre E.ON reprezinta doar doua treimi din consumul lor real
Fiind la curent cu felul in care E.ON isi trateaza clientii, un iesean s-a gandit ca cea mai buna metoda pentru a scapa de orice fel de abuz al furnizorului de electricitate este sa faca plati in avans in contul companiei germane, chiar si inainte ca facturile sa ii apara in cutia postala. In acest fel, ieseanul si-a spus ca nu va avea preavize pentru neplata sau debransari neasteptate, debransari facute chiar si clientilor cu plata la zi, asa cum s-au mai intamplat in numeroase cazuri.
Dar se pare ca nici aceasta metoda nu este una prin care te poti feri de abuzurile facute de catre furnizorul de electricitate. Pentru ca nu primea facturile la timp, ieseanul, care detine un mic spatiu comercial in oras, s-a gandit sa vada desfasuratorul facturilor online cu ajutorul noului serviciu pus la dispozitie de catre E.ON. Cand a vazut in ce fel a gestionat compania germana banii pe care ieseanul i-a bagat in contul acesteia, clientul a ramas stupefiat. Barbatul figura cu o plata facuta in avans de 115 lei, lucru pe care intr-adevar il facuse, dar surpriza cu totul neplacuta a fost ca avea trei facturi neachitate, adica pe lunile martie, aprilie si mai.
"Cand am facut platile la E.ON, ar fi trebuit sa se stinga acele facturi. Dovada ca platile s-au facut sunt sumele trecute in desfasurator in avans pentru ca, daca intr-adevar nu as fi platit facturile pe acele luni, banii ar fi fost retinuti pentru restante. Nici macar facturile la lumina nu ajung la date fixe si regulate. De exemplu, imi vine o factura