O prezentare facuta de un britanic de 15 ani, pentru Morgan Stanley, in care este descris consumul de media in randul adolescentilor, a provocat valva in presa anglo-saxona dupa ce Morgan Stanley a transformat documentul intr-un raport pe care l-a promovat, la sfarsitul saptamanii trecute, fara a pretinde ca acesta are valoare statistica. Raportul a ajuns pe prima pagina a Financial Times, a fost prezentat pe larg de publicatii precum The Guardian, pentru a fi, ulterior, luat peste picior de Time sau The Telegraph.
Matthew Robson, un elev londonez ce efectua un stagiu la Morgan Stanley, a fost rugat de analistii institutiei financiare sa descrie, intr-un document, obiceiurile lui si ale prietenilor sai legate de consumul de media. Informatiile prezentate de Robson au fost considerate de oficialii Morgan Stanley drept foarte valoroase, fapt pentru care au fost publicate.
The Guardian a publicat cele patru pagini ale raportului, in care Matthew Robson sustine, intre altele, ca:
Majoritatea adolescentilor nu asculta radio in mod regulat si nu sunt interesati sa asculte un anume programAdolescentii continua sa se uite la televizor, dar mai putin, in conditiile in care au aparut tehnologii ce le permit sa urmareasca emisiunile oricand isi doresc. Adolescentii nu vor sa se uite la reclameNiciun adolescent pe care il cunoaste autorul nu citeste ziarul, deoarece adolescentii nu au timp pentru asa ceva sau prefera sa afle informatia de la TV sau de pe Internet. Din cand in cand citesc, totusi, ziare gratuitePe masura ce consolele de jocuri pot fi conectate la Internet, acest lucru are un impact semnificativ asupra folosirii telefoanelor, in conditiile in care pe Internet convorbirile sunt gratuiteJocurile pe PC nu isi au locul in randul adolescentilor, iar aceste jocuri, spre deosebire de cele produse pentru console, pot fi usor piratate in conditiile in