Pentru Sebastian Vaduva (26 ani), CEO-ul si cofondatorul Appscend - prima platforma romaneasca pentru aplicatii iPhone si Android lansata in 2011, retelele de socializare sunt un mijloc esential pentru informare si dezvoltare a imaginii unui brand, iar cel mai vechi serviciu de acest fel este Twitter, unde are cont de peste 5 ani.
“Folosesc Twitter pentru a ma informa. Am creat diverse liste pentru a urmari bloggerii sau publicatiile preferate. De 5 ani incerc sa ma acomodez cu a scrie in 140 de caractere”, a precizat tanarul antreprenor.
Pe langa Twitter, cofondatorul Appscend are cont si pe Facebook, LinkedIn si spune ca la inceput “a explorat si Pinterest”.
“Incerc sa folosesc Facebook pentru prieteni. Twitter este insa o sursa de informare. Cea mai mare comunitate este contul de LinkedIn, unde sunt conectat cu toti cei cu care am lucrat sau colaborat intr-un fel sau altul”, sustine Vaduva.
TechCrunch si CNET, site-urile preferate Cand vine vorba de internet, CEO-ul platformei de aplicatii mobile Appscend, spune ca viziteaza cu precadere site-uri care au legatura cu zona de mobile, tehnologie sau de business.
“Navighez atat pe site-uri din tara cat si din strainatate. De regula, citesc in fiecare zi website-uri precum TechCrunch sau CNET pentru ca astfel de portaluri nasc trend-uri in zona de tehnologie. Citesc, de asemenea, multe bloguri cu focus pe zona de aplicatii de mobil, antreprenoriat si startup-uri”, a precizat antreprenorul roman.
Ca modalitate de comunicare pentru business-ul pe care il conduce, Sebastian Vaduva spune ca foloseste cel mai mult capacitatile serviciilor de blogging: “Conturile de Facebook, Twitter sau orice alt asemenea serviciu au rolul lor, mai ales daca sunt gandite pentru activitati de marketing si PR bine conturate, dar consider ca pentru un proiect orientat spre zona de B2B ajuta pana la un anumit