România ocupă ultimul loc în Uniunea Europeană în funcţie de accesul firmelor la internet, la distanţă semnificativă faţă de celelalte state din blocul comunitar, gradul de penetrare a internetului în mediul corporatist plasându-se la 58%, potrivit datelor Biroului european de statistică, Eurostat. La realizarea studiului, Eurostat a utilizat pentru România datele aferente anului 2006. Cea mai mare pondere a companiilor cu acces la internet s-a înregistrat în Finlanda (99%), urmată de Slovacia (98%), Belgia, Danemarca şi Austria (97%) - date din ianuarie 2007 - şi Olanda (97%, conform datelor pentru anul 2006).
Numai cinci state europene, alături de România, au consemnat o pondere mai mică de 90%, respectiv Bulgaria (75%), Letonia şi Ungaria (86%), Cipru (88%) şi Lituania (89%). La nivelul întregului bloc comunitar, 94% dintre companii aveau conexiune la internet în ianuarie 2007, comparativ cu 92% la începutul anului precedent. (Mediafax)
România ocupă ultimul loc în Uniunea Europeană în funcţie de accesul firmelor la internet, la distanţă semnificativă faţă de celelalte state din blocul comunitar, gradul de penetrare a internetului în mediul corporatist plasându-se la 58%, potrivit datelor Biroului european de statistică, Eurostat. La realizarea studiului, Eurostat a utilizat pentru România datele aferente anului 2006. Cea mai mare pondere a companiilor cu acces la internet s-a înregistrat în Finlanda (99%), urmată de Slovacia (98%), Belgia, Danemarca şi Austria (97%) - date din ianuarie 2007 - şi Olanda (97%, conform datelor pentru anul 2006).
Numai cinci state europene, alături de România, au consemnat o pondere mai mică de 90%, respectiv Bulgaria (75%), Letonia şi Ungaria (86%), Cipru (88%) şi Lituania (89%). La nivelul întregului bloc comunitar, 94% dintre companii aveau conexiune la internet în ianuarie 2007, comparativ cu 92% la începutul