Cât de mult vă deranjează magazinele de panificaţie care vă "servesc" silit cu miros de brânză în galeriile subterne mizere din Bucureşti?
Adevărul de Seară vă invită să vă exprimaţi opinia cu privire la decizia conducerii Metrorex de a bloca deschiderea unor noi magazine în staţiile de metrou. Motivul invocat este că aceste spaţii comeeciale sunt inestetice şi urât-mirositoare.
Dacă aveţi experienţa unor călătorii cu metroul prin alte ţări, aşteptăm comparaţiile voastre, în rubrica de comentarii.
Gheorghe Udrişte, directorul Metrorex, se declara intrigat, aseară, de ceea ce vede acum la metrou.
"Parcă intrăm într-un cuptor de gogoşi şi covrigării. Mi se pare exegerat unde s-a ajuns. Eu vreau să circulăm civilizat şi să mirosim a parfum, nu a merdenele, atunci când ieşim la suprafaţă. pe viitor nu vom mai acorda autorizaţii",a declarat Udrişte pentru Adevărul de seară.
Chiar dacă staţiile de metrou au doar marginal o componentă comercială, trebuie ţinut cont de faptul ca ele sunt tranzitate în fiecare zi lucrătoare de 600.000-630.000 de persoane, un trafic superior chiar şi celor mai populare malluri din Capitală.
Care este cea mai originală oprire de metrou?
Dacă în Capitală ne luptăm deocamdată cu iginenizarea subteranului, în alte ţări staţiile de metrou au căpătat chiar statutul de opere de artă datorită fastuozităţii.
Staţia City Hall din New York
O Staţie de metrou din Dubai
O Staţie din Bruxelles
Metrou Shanghai Bund (imagine din tunel)