In marketingul online, cel mai bine merg, in prezent, campaniile digitale integrate, in cadrul carora rolul jucat de activitatile de SEO (optimizarea pentru motoarele de cautare) si de comunicarea in retelele sociale creste considerabil pe fondul recesiunii, spune intr-un interviu acordat HotNews.ro Mark Creighton, managing director al i-level, una dintre cele mai importante agentii independente de comunicare digitala din Europa. Creighton vorbeste despre masuratorile online, despre informatiile contra cost pe internet si despre cum a ales The Guardian sa apeleze la bloggeri pentru a-si promova continutul.
Mark Creighton a fost prezent zilele trecute la Bucuresti, unde a tinut, marti, o prezentare in cadrul unui eveniment dedicat comunicarii online, Orange Online Meetup. Joi, The Guardian a anuntat ca i-level, agentia unde Creighton este managing director, se alatura agentiei de media Starcom intr-o alianta prin care incearca sa obtina contul de media de 211 milioane de lire sterline anual al Oficiului Central de Informatii, organism ce coordoneaza activitatile de marketing si comunicare ale guvernului britanic. Acesta este cel mai mare client de publicitate pe piata britanica, i-level administrand in prezent toate activitatile de cumparare si planificare in media digitale (evaluate de The Guardian la 40 de milioane de lire sterline).
Rep: Clientii de publicitate spun de mult timp ca vor mari bugetele alocate mediilor interactive. Dar in multe domenii, precum retelele sociale, aceasta crestere a fost, pana acum, relativ lenta. Cand discutati cu clientii dumneavoastra, care sunt principalele argumente pe care le folositi pentru a-i convinge sa acorde mai multa atentie mediilor interactive? Mark Creighton: Argumentul-cheie pe care il folosesc este ca in noile media nu este vorba despre publicitate, ci despre a discuta cu consumatorii si despre a-i convi