Veniturile retailerului belgian Delhaize in Romania si Indonezia au urcat cu 17,1% in primele noua luni, la 169 de milioane de euro, sustinute de extinderea retelei de magazine, insa cresterea a fost atenuata de fluctuatiile nefavorabile de pe pietele valutare. Astfel, la curs de schimb constant, incasarile Delhaize pe cele doua piete ar fi urcat cu 30,6% in perioada analizata. Totodata, grupul a trecut pe pierdere in Romania (Mega Image, La Fourmi, Prodas) si Indonezia (Lion Super Indo), fata de un profit net de doua milioane de euro in ianuarie-septembrie 2008, se arata intr-un comunicat al Delhaize. In trimestrul al treilea, veniturile retailerului in cele doua tari au urcat cu 12,7% (26,2% la curs valutar constant), la 60 de milioane de euro, ca urmare a extinderii retelei de magazine - prin achizitia La Fourmi si Prodas in Romania - dar si a inflatiei ridicate a preturilor de consum.
Veniturile retailerului belgian Delhaize in Romania si Indonezia au urcat cu 17,1% in primele noua luni, la 169 de milioane de euro, sustinute de extinderea retelei de magazine, insa cresterea a fost atenuata de fluctuatiile nefavorabile de pe pietele valutare. Astfel, la curs de schimb constant, incasarile Delhaize pe cele doua piete ar fi urcat cu 30,6% in perioada analizata. Totodata, grupul a trecut pe pierdere in Romania (Mega Image, La Fourmi, Prodas) si Indonezia (Lion Super Indo), fata de un profit net de doua milioane de euro in ianuarie-septembrie 2008, se arata intr-un comunicat al Delhaize. In trimestrul al treilea, veniturile retailerului in cele doua tari au urcat cu 12,7% (26,2% la curs valutar constant), la 60 de milioane de euro, ca urmare a extinderii retelei de magazine - prin achizitia La Fourmi si Prodas in Romania - dar si a inflatiei ridicate a preturilor de consum.