Dacia Sandero este o masina lipsita de pretentii intr-un mod pur si simplu onest si invigorator, lasandu-ne sa ne bucuram de aerul de libertate pe care il emana, noteaza cotidianul britanic The Telegraph, monitorizat de Agerpres.
Sandero - din pacate disponibila doar pe Continent - este o masina lipsita de orice coloratura imbacsita psihologica care ar transforma-o intr-un 'fashinon statement', un simbol al statusului, un rasfat, in experienta unui brand sau a unui accesoriu monden. Este o masina cu patru usi functionala, care pentru un entuziast al masinilor se poate dovedi o provocare, sa recunoastem, usor plictisitoare, potrivit ziarului mentionat.
Sandero este o masina de baza pentru zone mai putin bogate sau ceea ce numim economii emergente. Este fabricata in Romania, dupa cum stim, dar si in Brazilia (unde a fost lansata) si Columbia (de unde este exportata in alte tari sud-americane) si Africa de Sud.
Asemenea Loganului, Sandero poate fi considerat o parte a experimentului actual al companiei producatoare Renault de a produce masini low-cost, insa moderne si complet echipate. La baza sa, Sandero este un Clio de a treia generatie (si prin urmare un Nissan Micra si asa mai departe).
Motorul de 1,6 suna aspru si inversunat, trimitand un sunet placut atunci cand este ambalat. Deoarece Sandero trebuie sa faca fata drumurilor de tara sau zonelor cum ar fi Romania rurala, suspensiile sunt generoase.
''Iubesc onestitatea acestei masini'', scrie semnatarul articolului. Si nu este vorba doar despre faptul ca cel mai bun Sandero costa cat un Ford Focus la mana a doua, ci de faptul ca este o masina buna din orice punct de vedere am evalua. Totodata, nu este vorba doar de un salt urias de la a astepta autobuzul, ci si de la alte Dacii care mai umbla inca pe drumurile Romaniei, in special Daciile 1310. Acestea, asemen