Dan Virtopeanu, directorul general al Voxline, unul din jucatorii specializati din piata de mobile marketing, a estimat la Intalnirea Media HotNews.ro de miercuri, 25 martie ca dimensiunile pietei de mobile marketing au fost de 2 milioane de euro in 2008, cam a zecea parte din piata de online (dupa reclama bannere). Virtopeanu este optimist in privinta viitorului: dupa o posibila crestere de 25% (mai mare decat 20% asteptat pe cea mai dinamica industrie pe criza, online-ul, singurul creditat cu cresteri in Romania/2009), ar putea urma o expansiune mai accentuata.
Dan Virtopeanu a mai spus, in interviul cu Iulian Comanescu, ca printre business-urile pe care le va dezvolta Voxline in viitor se numara o platforma pentru user-generated content pe mobil, oarecum asemanatoare cu Qik.com, dar cu facilitati de editare video. Platforma este dezvoltata de un partener israelian.
Dan Virtopeanu are o experienta de 13 ani in telecomunicatii si a realizat diferite premiere precum mobile advergames (2006) sau primul RPG educational romanesc, „Magic World”.
Biografia lui Dan Virtopeanu pe MediaPedia.ro.
Descarca interviul in format MP3
Dan Virtopeanu despre noua platforma de UGC pe mobile
Fragmente din discutia online
Continutul pe mobile: “Mobile web va exploda in perioada urmatoare - pe masura ce tarifele la traficul de date mobile practicate de operatori vor fi mai accesibile vom avea tot mai multi utilizatori de internet mobil. Companiile care vor incepe sa foloseasca primele mobile web vor avea doua avantaje majore : gradul de noutate mare, care explica si rata de click superioara reclamelor pe internet, si lipsa concurentei. Ceea ce ne lipseste este continutul adaptat pentru mobil, sunt destui publisheri care nu valorifica acest mediu si care lasa traficul sa se indrepte spre site-uri