Catalin Tolontan scrie pe blogul sau ca publicitatea TV a scazut, in medie, cu 20% in ianuarie 2010 comparativ cu ianuarie 2009. Revistele 24 Fun, Tabu si Superbebe au trecut la noii proprietari. Robert Turcescu si Rodica Culcer spun ca nu sunt in carti pentru sefia TVR. Iar primul numar Men's Health sub licenta Attica Media va fi cel din martie.
Catalin Tolontan evalueaza pe blogul sau ca publicitatea TV a inregistrat o scadere de 20%, in medie, in ianuarie 2010 fata de aceeasi luna a anului trecut, citand in acest sens informatii rezultate din "agregarea cifrelor din interiorul televiziunilor, atat de la posturile mari (Pro TV, Antena) cat si de la celelalte statii (Prima, Realitatea, A3, Kanal D). Tolontan scrie ca "pe ansamblu, -20% e o cifra aproape de felul in care piata va inchide luna" si ca este vorba despre o scadere mai abrupta decat se estimase.
Publicatiile 24 Fun, Tabu si Superbebe, editate pana acum de Catavencu, au trecut oficial la noii proprietari, scrie Paginademedia.ro, citand informatii potrivit carora sumele de cumparare variaza intre 100.000 de euro si 400.000 de euro. Revista Tabu a fost preluata de DBV Media House, regia de publicitate detinuta de Brandusa Vlanga, aceasta afirmand ca va fi mai atenta la costuri. Superbebe a fost preluata de Tana Pazara. Iar reteaua 24 Fun a fost cumparata de la Realitatea Catavencu prin firma Mediamov, detinuta de Alex Sandulescu si Sorin Vulpe, Sandulescu anuntand inca doua editii locale, din iunie.
Primul numar al revistei Men's Health sub licenta Attica Media, compania care a preluat acest titlu de la Burda Romania, va fi cel din martie, potrivit unui comunicat citat de Mediafax. Razvan Rosu, general manager Attica Media, spune ca "vom intari prezenta in online, cat si implicarea in organizarea de evenimente". Numarul din martie va aparea pe piata la sfarsitul lunii februarie, intr-un