Dinu Patriciu, omul de afaceri care a devenit miliardar în euro din petrol, lucrează la lansarea pe piaţă a primei francize româneşti din comerţul alimentar care va duce reţeaua de chioşcuri Mic.Ro la 2.000-3.000 de unităţi şi vânzări estimate de ZF la aproape un miliard de euro.
Cel mai bogat român vrea să facă front comun cu micii buticari pentru a intra puternic în cartierele din oraşele mari, pe o piaţă pe care ofensiva lanţurilor străine de supermarketuri şi hipermarketuri şi condiţiile neatractive de creditare închid anual câteva mii de magazine mici de bloc.
"Vrem să ajungem în 2.000-3.000 de locuri în doi ani, iar toate magazinele vor fi în parteneriat. Nu vrem să închidem buticurile, ci să facem parteneriate cu ele - aceasta a fost ideea încă de la început, de a atrage în reţea oameni foarte bine implantaţi în comerţul din cartier", a spus Dan Ionescu, CEO al companiei Mercadia, care dezvoltă reţeaua Mic.Ro. El a precizat că până acum retailerul a primit 140 de solicitări de la investitori interesaţi de această asociere. Acţionarul Mercadia este un vehicul de investiţii în spatele căruia se află miliardarul Dinu Patriciu.
Dinu Patriciu, omul de afaceri care a devenit miliardar în euro din petrol, lucrează la lansarea pe piaţă a primei francize româneşti din comerţul alimentar care va duce reţeaua de chioşcuri Mic.Ro la 2.000-3.000 de unităţi şi vânzări estimate de ZF la aproape un miliard de euro.
Cel mai bogat român vrea să facă front comun cu micii buticari pentru a intra puternic în cartierele din oraşele mari, pe o piaţă pe care ofensiva lanţurilor străine de supermarketuri şi hipermarketuri şi condiţiile neatractive de creditare închid anual câteva mii de magazine mici de bloc.
"Vrem să ajungem în 2.000-3.000 de locuri în doi ani, iar toate magazinele vor fi în parteneriat. Nu vrem să închidem buticurile, ci să facem