Gigantul din industria alimentara Nestle a anuntat ca va cumpara divizia de mancare pentru copii a Pfizer, pentru suma de 11,85 de miliarde de dolari.
Oficialii celui mai mare grup din alimentatie, cu sediul in Elvetia, au declarat ca aceasta achizitie este "perfecta" pentru a completa divizia existenta de alimentatie pentru bebelusi, relateaza BBC News.
Vanzarile Pfizer Nutrition, din care 85 la suta sunt pe pietele emergente, vor atinge nivelul de 4,2 miliarde de dolari, in acest an.
Printre cele mai cunoscute branduri ale Pfizer Nutrition se numara S-26 Gold, SMA si Promil.
Saptamana trecuta, Nestle a anuntat vanzari de 23,4 miliarde de dolari, pentru primele trei luni din acest an, desi afacerile din pietele emergente s-au diminuat.
Gigantul din industria alimentara Nestle a anuntat ca va cumpara divizia de mancare pentru copii a Pfizer, pentru suma de 11,85 de miliarde de dolari.
Oficialii celui mai mare grup din alimentatie, cu sediul in Elvetia, au declarat ca aceasta achizitie este "perfecta" pentru a completa divizia existenta de alimentatie pentru bebelusi, relateaza BBC News.
Vanzarile Pfizer Nutrition, din care 85 la suta sunt pe pietele emergente, vor atinge nivelul de 4,2 miliarde de dolari, in acest an.
Printre cele mai cunoscute branduri ale Pfizer Nutrition se numara S-26 Gold, SMA si Promil.
Saptamana trecuta, Nestle a anuntat vanzari de 23,4 miliarde de dolari, pentru primele trei luni din acest an, desi afacerile din pietele emergente s-au diminuat.