Pe acordurile Splitting The Atom, Girl, I love You, Atlas Air sau Teardrop, Safe From Harm, Karmakoma si Angel, 3000 de fani au cantat, au dansat si au intrat in atmosfera imaginata de Massive Attack duminica, in al doilea concert sustinut la Bucuresti de Robert "3D" Del Naja si Grantley "Daddy G" Marshall, alaturi de alti noua muzicieni.
Ca si in 2008, efectele vizuale s-au completat cu mesaje de impact cu tenta politico-sociala, pe acelasi ecran imens. Politica lumii (Summitul G20: Va fi bine, dar nu stim cand; Adio BNS, dar in realitatea raman cu tine, Votul tau conteaza), citate celebre (Moartea este solutia tuturor problemelor. Daca nu exista oameni, nu exista nici probleme), la titluri tipatoare din presa tip tabloid (Cu Dusterul 4x4 printre oi; Dan Diaconescu: Mi-au dat salteaua cea mai buna; Ion Iliescu a murit; Pisica rasista care il uraste pe Obama; Marean e dă buna credinta; A dat foc la birou ca sa plece mai devreme acasa; VIDEO Un iepure violeaza o pisica etc.) sau atacuri subtile la adresa gigantilor economici ai lumii - Gazprom, British ("Beyond") Petroleum etc. - toate au starnit reactii si sigur v-ati intrebat cine concepe aceste mesaje.
Conceput cu un buget de doua milioane de lire sterline, show-ul este creatia United Visual Artists, iar "headline-urile" de baza - statistici, stiri de ultima ora din lume etc. - sunt traduse in limba fiecarei tari din turneu, cu sprijinul organizatorilor locali. Apoi, "membrii trupei au o discutie cu organizatorii si se pun la punct cu mesaje sociale si politice ale momentului", pe specificul fiecarei tari, explica Cristian Busuioc, managing partner One Event, pentru HotNews.ro. "Impreuna stabilim ce fel de mesaje sociale cu impact pot fi proiectate, in asa fel incat sa starneasca un zambet, mai mult sau mai putin ironic."
Preluat din presa, un zvon: Ion Iliescu a murit. Teama de reactii?