Chiar dacă Madonna nu a impresionat din punct de vedere muzical sau vocal, coregrafia şi show-ul, în general, au fost absolut fabuloase.
La început, cubul din leduri aflat pe scenă s-a desfăcut, astfel încât să compună ecranul pe care au fost proiecţiile de pe tot parcursul concertului, apoi a apărut Madonna şi a început nebunia. Printre cele mai tari "trucuri" se numără apariţia vedetei într-un cilindru de leduri pe care "plouă", momentul biografic în care se dezice de toate imaginile ei din trecut şi, punctul culminant, cel cu ţiganii, când pe ecrane a fost proiectat un fel de traseu al acestora, începând din India şi trecând... prin Bucureşti. Alături de cele de mai sus se adaugă momentele de duet şi dans virtual (cu Timberlake, Spears sau Pharell) şi, cel mai emoţionant, tributul adus lui Michael Jackson, Regele Muzicii Pop. În prima parte a spectacolului, după introducerea "Sweet Machine", Madonna şi-a făcut intrarea stând pe un tron, purtând o jachetă Givenchy, cizme cu toc înalt şi ţinând în mână un baston pe post de sceptru, iar pe "Beat Goes On" şi-a etalat accesoriile vestimentare transparente, având o pălărie de culoare albă.
ŢIGANCĂ ŞI XENA
Potrivit "tradiţiei" actualului turneu, Madonna are un păr blond strălucitor, când ascuns sub gulerul hainei, când lăsat pe umeri. Prima pauză a fost pe piesa "Die Another Day", când Madonna este înfăţişată pe ecrane în cadrul unor secvenţe realizate în timpul turneului. Doi dansatori au participat, în cadrul unui număr de coregrafie inedit, la o partidă de box într-un ring amenajat la capătul podiumului. Apoi Madonna a revenit pe scenă, reînviind atmosfera anilor '80, la New York, îmbrăcată cu o haină neagră, fără mâneci, şi o fustă mini de culoare roşie. Pe "She's Not Me" şi-a luat o pereche de ochelari de culoare albă, în formă de inimă, dar când a început piesa următoare a renunţat