Oamenii de afaceri sosiţi la târgul IT "World Mobile Congress" din Barcelona, desfăşurat săptămâna trecută, au fost ademeniţi să vină la prezentări şi să se implice în afaceri cu "şampanie, caviar şi rusoaice frumoase", scrie TheTelegraph.
CBOSS, un operator de telefonie mobilă din Rusia, a adus la târg tinere rusoaice îmbrăcate sumar, pe care le-a folosit drept "momeală" pentru investitorii străini. Aceştia au fost invitaţi la "o inspecţie profundă a trendurilor din telecomunicaţii", care urma să aibă loc la o "cină romantică" în compania fetelor.
"Suntem siguri că şampania, caviarul şi fetele frumoase vă vor ajuta să vă exprimaţi corect gândurile din subconştient", le-a spus directorul CBOSS potenţialilor parteneri de afaceri.
Rusoaicele au fost prezente şi la târg, unde, îmbrăcate sumar, au împărţit pliante, dar şi bezele, scrie Telegraph. Investitorii care nu au fost impresionaţi de oferta cinei romantice au fost ademeniţi cu o săptămână de vacanţă, alături de familie, într-o cabană luxoasă din Ozernaya (Rusia), dotată cu saună şi jacuzzi.
Strategia neobişnuită de marketing a celor de la CBOSS le-a înfuriat pe femeile director ale altor companii de telefonie mobilă, care au spus că târgul IT încurajează "atitudinea profund sexistă". Stephanie Liston, preşedintele unei asociaţii pentru femeile din industria tehnologie, a descris practica drept "şocantă". "Dacă e adevărat, este inacceptabil", au spus şi reprezentanţii Vodafone.
Oamenii de afaceri sosiţi la târgul IT "World Mobile Congress" din Barcelona, desfăşurat săptămâna trecută, au fost ademeniţi să vină la prezentări şi să se implice în afaceri cu "şampanie, caviar şi rusoaice frumoase", scrie TheTelegraph.
CBOSS, un operator de telefonie mobilă din Rusia, a adus la târg tinere rusoaice îmbrăcate sumar, pe care le-a folosit drept "momeală" pentru investitorii străini. Aceşti