CIG Pannonia Asigurări de Viaţă a subscris prime de aproximativ un milion de euro în 2010 şi estimează pentru acest an o creştere de 10-20%, pe fondul extinderii reţelei de unităţi teritoriale şi diversificarea canalelor de vânzări, a declarat directorul de vânzări al asigurătorului, Elena Tutunaru.
"Obiectivele noastre în acest an sunt creşterea notorietăţii brandului CIG România, extinderea reţelei de unităţi teritoriale, pregătirea agenţilor de vânzări şi dezvoltarea unui portofoliu de produse atractiv atât pentru clienţi, cât şi forţei de vânzări. De asemenea, urmărim diversificarea canalelor de vânzări prin încheierea de parteneriate cu brokeri şi bănci. De la începutul anului au fost deschise 16 agenţii şi până în decembrie 2011 vom ajunge la 24. Rezultatele acestor eforturi se vor vedea în partea a doua a anului", a spus Tutunaru, citată de Mediafax.
CIG Pannonia Asigurări de Viaţă şi-a lansat operaţiunile în România în octombrie 2009 şi activează ca sucursală a CIG Ungaria (Central European Insurance Group), în baza dreptului de stabilire, exclusiv pe segmentul asigurărilor de viaţă.
În 2009, subscrierile societăţii au însumat 905.668 lei, potrivit datelor din raportul anual al Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor (CSA), sub nivelul estimat de 1,8 milioane de euro. Pentru 2010, conducerea asigurătorului a previzionat subscrieri de şase milioane de euro.
Grupul CIG a fost înfiinţat în Ungaria în primăvara anului 2008 şi a reuşit ca în primul an de activitate să devină lider pe segmentul asigurărilor de tip unit-linked (cu componentă investiţională) din ţara vecină. Acţiunile CIG Pannonia au fost înscrise la Bursa de la Budapesta din noiembrie 2010.
Portofoliul CIG Pannonia Asigurări de Viaţă include poliţele Optim (asigurare unit-linked, lansată în 2009) şi Benefit, disponibilă din luna ianuarie a acestui an.
Asigurarea