Un spot de 30 de secunde difuzat în timpul meciurilor din Champions League costă 10.000 de euro, conform tarifelor-listă de publicitate Posturile tv au început să trimită clienţilor de
Un spot de 30 de secunde difuzat în timpul meciurilor din Champions League costă 10.000 de euro, conform tarifelor-listă de publicitate
Posturile tv au început să trimită clienţilor de publicitate ofertele comerciale pentru noile grile de programe. Pro TV a dat tonul pieţei, stabilind cele mai mari tarife.
Odată cu venirea toamnei, televiziunile încep să-şi "împrospăteze" grila de programe cu emisiuni, talk-show-uri şi seriale noi. Însă înainte ca acestea să apară pe sticlă, posturile tv trimit oferte comerciale clienţilor de publicitate.
Ofertele făcute de televiziuni sunt la rate-card (pentru clienţii care s-au hotărât în pragul toamnei să cumpere spaţiu publicitar), şi nu la CPP (costul unui punct de audienţă).
Ca în fiecare an, Pro TV este primul care îşi comunică oferta comercială, iar restul pieţei îşi stabileşte preşurile după lider. Astfel, cele mai scumpe programe ale postului "familiei Pro" sunt meciurile din UEFA Champions League, care vor fi difuzate începând cu 16 septembrie.
Un spot de 30 de secunde, la rate-card, în timpul partidelor de fotbal, costă aproximativ 10.000 de euro, în timp ce o inserţie în timpul show-ului "Dansez pentru tine", care va debuta pe 17 octombrie, este de 8.500 de euro (30.000 RON). Preţul unui spot în timpul ştirilor Pro TV, jurnalul cu cea mai mare audienţă, este de 6.000 euro (21.000 RON).
Mai mult, Pro TV a anunţat deja clienţilor publicitari programul meciurilor din UEFA Champions League: partidele din grupe vor fi transmise în perioada 16 septembrie - 10 decembrie, sferturile pe 7 - 8 aprilie şi 14 - 15 aprilie, anul viitor, semifinalele pe 28 - 29 aprilie şi 5 - 6 mai 2009, iar marea finală v